onsdag 14 januari 2009

Krokar

Jag har varit på föreläsning idag, så ingen praktik. Men imorgon ska jag dit igen och det ser jag fram emot. Axel har tur han med eftersom han ska få vara hos morfar och leka på eftermiddagen. De ska nog ha roligt de med. Jag har lovat morfar att vänta med katrinplommonen tills en annan dag... hehe...

Nåväl. Axel fick en fin krok i julklapp med ett litet flygplan på. Jag hade turen att springa på flera ur samma kollektion så att säga så jag kunde kompletera med ett par till. Nu är de uppsatta och klara i hallen. Där sitter de på lagom barnhöjd. Jag kände mig otroligt pedagogisk då jag övertalade mannen i huset att borra upp dem åt mig. Meningen är att jag ska i framtiden slippa klädhögar innanför dörren. Nu ska de små ligisterna (Axel med vänner) kunna sätta upp kläderna på dessa krokar själva. Vi får väl se om det blir som jag tänkt, men stiligt blev detvi alla fall. Sen har vi bytt ut tavlan som vi hade där ovanför. Men ni får se en annan dag hur det blev. Jag ska ta ett nytt kort och lägga upp så snart andan faller på.

Inga kommentarer: