torsdag 9 februari 2012

Julia leker

Axel följde med sin pappa till fågelmyra med skräp och till Ica maxi för att handla lite mat. Under tiden var Julia hemma med mig. Hon är så mysig och rolig att vara själv med. När hon och Axel leker tillsammans drunknar de liksom i varandra. Ingen av dem visar all sin potential om det är någon som begriper vad jag säger. Nu på kvällen lekte vi med en docka som hon fick i julklapp. Jag hittade en liten låda som fungerade som perfekt säng och sen en liten handduk till så var det perfekt. Hon satt länge och bäddade åt dockan och sjöng för den. Buff buff buuff ( trollmors vaggvisa som vi sjunger varje kväll). Sen när jag pratade efter hennes sång så tittade hon strängt på mig och satte sitt lilla finger framför munnen och sa ssshhh. Är inte det gulligt så säg.

Inga kommentarer: