tisdag 17 februari 2009

En dag till...

Känner fortfarande inte att jag har så mycket ork egentligen. Men det känns ok ändå. Jag har insett att man inte alltid måste vara sprudlande glad och ha energi till tusen utan jag duger i alla fall. Just nu går jag på otroligt mycket vilja och lite djävlar-anamma. Jag bara ska fixa denna vinter och vår. Jag bara ska bli klar opsyrra. Jag bara ska. Jag ska eftersom det är det roligaste som finns och det kommer att vara värt det när jag bara får börja jobba på riktigt och inte behöver vara student med allt vad det innebär. Nåväl, nog klagat om det. Laddade över lite gamla kort från kameran till datorn häromdagen och hittade detta underbara på Axel och hans morfar när de spelar bilspel på morfars dator. Jag kan fortfarande inte avgöra vem det är som är mest nöjd och tycker det är roligast. Axel eller morfar?



Inga kommentarer: