söndag 15 april 2012

Bilder

Jag har ju börjat blogga mycket från min iphone eftersom den har jag nästan med mig jämt och de aldra sämsta bilderna är de som inte tas alls. Men hur man än vänder på det kan man ta mycket bättre bilder med en bra kamera och ett bra objektiv. Ingen tvekan på det. Här kommer ett smakprov på det.

Julia i sandlådan den 22 mars. Har ett inlägg med en liknande bild och den här är tagen vid samma tillfälle men med en riktig kamera.

Här firar vi pappa Anders födelsedag med tårta. Julia har tårta i hela ansiktet. Hon är just nu så otroligt mycket lättare att ta kort på än Axel eftersom hon showar så mycket.

Axel kröp under bordet och killade folk under fötterna, eller vad det nu var han gjorde.

Här fixar vi med ett påskris...

Vår Julia har temperament och hon blir tossigt arg ibland. Jag kunde inte bara låta bli att ta kort på henne när hon trätar...

Inga kommentarer: