fredag 14 november 2008

Börja dagis...

Idag har Axel varit på dagis en timme för första gången i sitt unga liv. Det gick hur bra som helst, han röjer runt och undersöker allt skoj de har där. Det kommer säkerligen att gå superbra. Det är mitt mammahjärta som blöder lite bara.(Så stor redan?) Vill att det ska vara så bra som möjligt för den lilla killen. Innan jag sett att han verkligen kommer att trivas och att allt annat runt omkring kommer att fungera så kommer jag att vara lite tveksam.

Sen när vi kom hem slog jag på teletubbis och han satt på sin lilla vita stol i kanske 20 minuter och tittade. Jag skulle dock sitta med honom och titta men vad gör man inte för sina barn...
(bilden är lite suddig för han satt inte stilla när jag skulle knäppa men det blev som det blev...)



Inga kommentarer: